header-logo.png

Jak sprzedać nieruchomość za pomocą Word of Mouth

Jak sprzedać nieruchomość za pomocą Word of Mouth

Chcesz sprzedać swoją nieruchomość szybko i za najlepszą cenę? Word of mouth marketing to świetny sposób, aby to zrobić. Jest on darmowy i nie kosztuje Cię ani grosza. W tym artykule przyjrzymy się kilku sposobom, które można wykorzystać w marketingu ustnym, aby sprzedać swoją nieruchomość. Możesz myśleć, dlaczego ktoś zaufałby nieznajomemu z ich osobistymi informacjami, takimi jak adres i numer telefonu? Cóż, ponieważ te marketerzy okazały się godne zaufania w czasie przez bycie konsekwentnym i dostarczanie na ich obietnicy pozostać w kontakcie. Kluczem jest znalezienie ludzi, którzy dzielą podobne zainteresowania jak ty - lub bliskich przyjaciół, których opinia ma znaczenie dla Ciebie - i zapytać ich, czy chcieliby otrzymywać informacje o domu, który sprzedajesz.

Korzyści z używania marketingu ustnego do sprzedaży nieruchomości

  • Word of mouth to najbardziej zaufana forma marketingu - 91% konsumentów uważa ją za godną zaufania.
  • Przeciętny nabywca wyda 12 000 dolarów na swoje poszukiwania domu, więc chcesz mieć pewność, że jest to jak najbardziej opłacalne. Korzystanie z płatnej strategii marketingowej będzie kosztować tysiące dolarów, ale word of mouth marketing jest bezpłatny.
  • Ma wyższy współczynnik klikalności niż inne formy marketingu cyfrowego, takie jak Google AdWords.
  • Nie ma ograniczeń geograficznych - ludzie, z którymi rozmawiasz, nie muszą mieszkać w pobliżu Ciebie ani nawet w tym samym kraju.
  • Word of mouth marketing jest spójny i ciągły, więc nie musisz ciągle wymyślać nowych pomysłów marketingowych.
  • Ma długotrwały efekt - gdy zaczniesz mówić o swojej nieruchomości, ludzie będą o nią pytać przez długi czas.

Wspomnij o nieruchomości na sprzedaż w rozmowach z przyjaciółmi i rodziną.

Jeśli próbujesz sprzedać nieruchomość, dobrze jest wyrobić sobie nawyk wspominania o niej jak najczęściej. W rzeczywistości, badania pokazują, że prawie 80% ludzi jest bardziej skłonnych do zakupu od przyjaciela niż od nieznajomego.

Mając to na uwadze, skorzystaj z każdej okazji, aby dać znać swoim znajomym i rodzinie, że sprzedajesz swoją nieruchomość. Nie krępuj się wspomnieć o tym podczas rozmowy telefonicznej, na spotkaniu rodzinnym lub w mediach społecznościowych. Możesz nawet wysłać list do osób, które znasz i które mogą być zainteresowane (ponownie, upewnij się, że nie łamiesz żadnych przepisów - więcej informacji znajdziesz poniżej).

Wysyłaj newslettery do osób, z którymi rozmawiałeś.

Ponieważ wyrabiasz sobie nawyk poruszania tematu swojej nieruchomości, możesz wysłać newsletter do wszystkich, z którymi o tym rozmawiałeś. To może być tak proste, jak szybki e-mail pozwalając im wiedzieć, że sprzedajesz nieruchomości, dając im swój adres, i dając im znać, że jesteś szczęśliwy, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania, które mogą mieć.

Możesz także dołączyć kilka zdjęć nieruchomości i wspomnieć o cenie, której szukasz. Korzystając z narzędzi takich jak MailChimp czy Sendy, możesz łatwo stworzyć i wysłać newsletter do wszystkich, z którymi rozmawiałeś w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. W ten sposób upewnisz się, że wiedzą o Twojej nieruchomości bez bycia nachalnym.

Zorganizuj niezobowiązujące spotkanie z kluczowymi influencerami w Twojej okolicy.

Jeśli widzisz możliwość rozmowy z osobami, które Twoim zdaniem mogą być zainteresowane kupnem Twojej nieruchomości, warto z niej skorzystać. Na przykład, jeśli widzisz ludzi wprowadzających się do okolicy, o której wspomniałeś, poświęć chwilę, aby się przedstawić i zapytać, czy mają jakieś pytania dotyczące zakupu domu w okolicy.

Albo, jeśli zbliża się wydarzenie społecznościowe, w którym mogą uczestniczyć osoby zainteresowane kupnem Twojej nieruchomości, zaoferuj im kontakt ze sprzedającym. Ponownie, upewnij się, że nie łamiesz żadnych przepisów - przeczytaj poniższą sekcję dotyczącą zachowania zgodności z prawem, aby uzyskać więcej informacji.

Pozostań w kontakcie z osobami, które wykazały zainteresowanie i odpowiedz na ich pytania

Jeśli ktoś, z kim rozmawiałeś, wykazał zainteresowanie, postaraj się pozostać z nim w kontakcie. Wyślij im szybki e-mail, dając im znać, że nadal próbujesz sprzedać nieruchomość i podając im swój numer telefonu, jeśli chcieliby zadać Ci jakiekolwiek pytania dotyczące procesu.

Jeśli masz stronę internetową, możesz zamieścić formularz kontaktowy, aby ludzie mogli się z Tobą skontaktować. Ponownie, upewnij się, że pozostajesz w zgodzie z przepisami - więcej informacji znajdziesz w sekcji poniżej.

Wnioski.

Najlepszym sposobem, aby sprzedać swój dom jest znaleźć potencjalnych nabywców i uzyskać je podekscytowany. Word of mouth marketing może pomóc to zrobić, i to jest świetny sposób, aby sprzedać swój dom szybko i za najlepszą cenę.

Word of mouth marketing to świetny sposób na sprzedaż nieruchomości, ponieważ jest wolny i spójny. Możesz zacząć używać tych technik od razu i będą one nadal pracować dla Ciebie, nawet po sprzedaży nieruchomości.

  • Share

Pozostałe wpisy

8 porad dotyczących negocjowania ceny domu
Dla sprzedających

8 porad dotyczących negocjowania ceny domu

Czy wiesz, że ostateczna cena naklejki z nowego domu jest do negocjacji? Nawet w gorących rynkach nieruchomości, sprzedawcy...

Czego nie robić podczas pokazywania mieszkania na sprzedaż
Dla sprzedających

Czego nie robić podczas pokazywania mieszkania na sprzedaż

Kiedy pokazujesz potencjalnemu najemcy mieszkanie na sprzedaż, jest wiele rzeczy do przemyślenia. Chcesz, aby miejsce...